Оплата і доставка
Доставка по регіонах України
Доставка здійснюється територією України за допомогою кур’єрських служб: Нова Пошта, САТ.
По Києву та області доставка здійснюється нашими транспортними засобами згідно логістичних маршрутів компанії.
У Білій Церкві ви можете самостійно забрати товар із магазину згідно з графіком роботи.
Для бізнес-партнерів ми пропонуємо індивідуальну доставку відповідно до наших транспортних маршрутів, всю інформацію можна дізнатися у менеджера.
Вартість доставки
Доставка здійснюється після 100% передоплати.
Вартість доставки через компанію-перевізника залежить від:
- Прайсу, відповідного типу посилки
- Ваги та габаритів деталей з урахуванням упаковки
- Страхування (% від вартості товару)
- Місця призначення (населений пункт)
- Типу послуги доставки (двері та склад)
Відповідальність за перевезення
При доставці власним транспортним засобом компанія “Магніт” цілком і повністю несе відповідальність за якість та час доставки.
Товар доставляється спеціально обладнаним транспортним засобом згідно з вимогами перевезень.
При доставці компанією-перевізником:
Компанія «Магніт» несе відповідальність за ЯКІСТЬ та КІЛЬКІСТЬ матеріалу тільки до його відправлення через компанію-перевізника. У разі виникнення спірних питань між клієнтом та перевізником, клієнт діє відповідно до умов компанії-перевізника. При цьому “Магніт” не бере участі у розгляді претензій від клієнта до компанії-перевізника. Зі свого боку, «Магніт», як відправник, на запит перевізника надає необхідну інформацію та документи щодо відправленого вантажу.
Обов’язково відкривайте зовнішню картонну упаковку товарів, щоб уникнути ризику не помітити прихованих пошкоджень. Особливо уважно перевіряйте стан товару, що має прим’яту або подряпану упаковку. Якщо у вас немає бажання або часу, щоб розкрити та перевірити кожну упаковку – ризики можливих механічних пошкоджень лягають повністю на вас.
Ваше замовлення страхується на 100% його вартості. До моменту прийому замовлення Вами від служби доставки, відповідальність за його цілісність та безпеку несе служба доставки.
Якщо Ви виявили пошкодження – зробіть фотографії упаковки та пошкодження товарів, вимагайте у представника компанії-перевізника (оператора відділення або кур’єра при адресній доставці) складання відповідного акта (Акт приймання-передачі), де вкажіть тип пошкодження та відмовляйтесь від посилки.
Претензії щодо пошкоджень товару, якщо він вже був прийнятий Вами від служби доставки, без складання Акту або повідомлення наших менеджерів до моменту прийому товарів – не приймаються. Не забирайте та не залишайте у себе пошкоджений товар.
Детальну інформацію щодо доставки товару – уточнюйте у свого менеджера.